September 26, 2012

sakit

setelah diri ni mengalami sendiri pengalaman operation *walaupun xla seteruk mana*
tapi aku sungguh menghargai apa itu kasih seorang ibu
baru aku tahu betapa sukarnya seorang ibu itu semasa melahirkan..
contoh ibu aku sendiri melahirkan aku melalui pembedahan!
yeah!pembedahan itu menyakitkan!

ibu along sayang ibu...terima kasih kerana melahirkan along!

day 1
nurse : adk ad rse pening2?
aku : xad pun * padahal tadi bjalan g toilet hampir pitam *
nurse : adk ad buang air besar?
aku : xad pun *adoii soalan*
......................................................................
doc : adk macam mne?ok x?
aku : hmm ok la kot
doc : tak pe arini adk jalan perlahan esok dah boleh berlari dh
aku : errrrr * doc ni mcm real je*
doc : ok! esok adk dh boleh kua
aku : ok!thanks! *ni akibat xsuke dok wad!




No comments:

Post a Comment