September 27, 2012

19tahun

27september1993

tarikh itu merupakan tarikh yang xmungkin aku lupakan seumur hidup aku......
arini genaplah 19 tahun ibu kesayanganku kembali kerahmatullah..
dia pergi tanpa sempat aku membalas segala jasa dan budi nya...
dia pergi tanpa sempat aku mendekati dirinya....
tapi pemergian dia xbermakna dia telah tiada dihatiku...
ibu tetap kekal dihati aku sampai bila2...






kasih sayangnya tetap mekar dihati aku......
dia tiada dimata tapi dia hidup dalam diriku....
 alfatihah Rabiyah bt Sharif.

...........................................................................................

arini jugak merupakan hari ke3 aku operation!
so then balutan luka kena bukak......
Mr.MIT sudi nak hantar g klinik!
thanks ASA.....

MIT : doc kata ape?
aku : xad pe pun...luka ok jer..dia suruh bukak je balutan bia kering..
MIT : betul la tu bia luka awak tu kering
aku : *bukak terus balutan luka*
MIT : yang awak bukak kenapa kang terbukak plak luka tu.!
aku : hahaha bia jela luka ni macam ni!

 *thanks awak sebab teman saya ke kubur ibu.....alhamdulillah saya tetap dapat menziarahi ibu walau saya masih xmampu...thanks ASA

No comments:

Post a Comment