November 11, 2014

Harapan doa hati

Kemana hala tuju masih samar masih dalam rahsia Allah.
Aku tahu aku yakin dan aku serah segalanya


Moga Allah persiapkan hati aku hati kau dan hati dia dalam usaha kita dipertemukan dengan jodoh kita semua..
Andai jodoh kita didunia ini semoga Allah persiapkan kita berdua 
Andai bukan didunia moga dipanjangkan jodoh kita disyurga kelak.
Andai tiada jodoh dipertemukan aku tetap bersyukur kau pernah hadir dalam hidup walau seketika cuma dan sekadar singgah memberi duka kerana dengan kedukaan itu aku makin dewasa..
Terima kasih untuk setiap kenangan itu...


Allah tahu apa yang terbaik buat kita...
Selagi belum masanya teruskan berusaha dan berdoa agar apa yang dihajati bakal menjadi milik kita...

Jika apa yang diminta tidak dapat dimiliki itu bermakna Allah telah pun persiapkan sesuatu yang lebih indah yang sedang menanti masa yang tepat untuk berdampingan dengan kita..



InsyaAllah

No comments:

Post a Comment