June 18, 2013

Cinta Hati

Bismillah....


kata hati memang tak selalunya benar...
namun kata hati jualah penguat sebenarnya...

hadirnya dia tanpa dipinta..
hadirnya rasa ini jua tanpa kita mencarinya..
Cinta itu anugerah terindah..
Yang Allah pinjamkan buat kita...

tanpa aku pinta ia hadir menyapa..
membawa seribu makna
memberi seribu pengertiannya...


tidak aku persia..
jauh sekali untuk menafikannya..
ia aku sayang dia
aku ingin memiliki hatinya..
dengan keizinan pencipta dia...
jua penciptaku...
kerana DIA lebih mengetahuinya
segala sesuatu yang mengenai kita...

mungkin hari ini masih samar..
namun esok jua kita masih tidak dapat menekanya..
tiada apa yang dapat ku pinta selain doa kepada Yang Maha Esa..
andai itu pintanya...
aku sebagai hamba melaksana....

semoga ianya satu perjalanan yang mengembira..
membawa seribu makna..
buat kami berdua..


pada kamu semua...
ku pohon doakan kami jua...

No comments:

Post a Comment