March 2, 2013

Jalan - Jalan : Cameron!

Bismillah
Travelling!!
aktiviti yang paling menarik!
yeay!!
lagi2 kalau aktiviti itu dilakukan bersama mereka yang tersayang



ya Allah semoga aktiviti ini dapat aku teruskan bersama imamku nanti.. insyaAllah


pemilihan lokasi : Cameron..
alasan : entah..haha cuma sebab mr ASA kata melaka dah selalu pegi..
so...
Cameron!here we come 

perjalanan nak kesana ok tapi harus diakui aku tak suka jalan macam ular kene palu!
pening i! *ok poyo*
*
*
*

dannnnn kami pun sampai!
yang ni aku taktau kat mana but thanks en google!

so apa ada kat cameron sebenarnya?????
tempat yang paling indah dan paling menarik kalau nak merehatkan diri dan minda dari hiruk piruk bandar!
nampak tak betapa tension aku sebenarnya?
suhu? still sejuk jugak laaa walau dah tak sesejuk dulu!

kalaulah kl pun macam ni!Alhamdulillah (:

*
*
*

bila dah ada kat atas tu 
confirm la aktiviti wajib teh dan strawberry!!!
yeay!!
dan yang paling best mr ASA layan semua tempat aku nak singgah..
yela..tah zaman bila plak lagi kan nak naik atas tu lagi..

strawberryyy!!!!yummy!


ladang teh

ehhhh??
yang ni?sila abaikan!

sempat lagi dalam2 sejuk tu nak makan strawberry coklat!
xsampai 5minit dah keras coklat tu!
*aish beku habis semua*

*
*
 dannnnnn
saya dapat buah tangan! yeay!


woooot2


walaupun kini bunga tu dah tinggal kenangan tapi tetap omeii angat!
*ok dah mengada2 plak*
but special thanks to mr ASA!

then on the way back to kl singgah kat LATA ISKANDAR!
air terjun!!!nasiblah time tu hujan xdapat la nak menyinggah lama2 kannn
sob...sob...sedihnyaaa





bye2 cameron... bye2 lata iskandar..
banyak memori terindah!
aceh!

nota kaki :
thanks awak!
hssaasa

No comments:

Post a Comment