December 19, 2012

movie time!

yeay!!dapat tengok movie!!!!
hehe thanks awak!
so kali ini pilihan movie terletak kat tangan aku!
aceh!memang selalu aku yang pilih pun....
hehe so kali ini aku pilih cte THE HOBBIT 
aku tak tahu pun cerita ini pasal ape tapi aku nak gak tahu kenapa ramai kata best!
soooooo..................


pergh...kali ini memang betul2 berbaloi bayar duit tiket movie!
3jam duk dalam movie!!!
beku kepala.....
keluar habis kesejukkan aku rasa!

yangtakbestnya:
ada sekumpulan remaja yang buat bising dalam panggung tu...
wahai sedara kita ni bayar tiket tu kan sama harga...
jadi tak salah kita ni diam sama2 tengok movie tu..bukan buat macam panggung sendiri...
tak salah pun kalau kita ni sama2 jaga hak orang lain.....reti???

nota kaki:
thanks awak!!!

No comments:

Post a Comment